Hei blogaajat! Tänään 17.2.2010, sain mittani täyteen. Olin niin suunatoman raivoisani. Tekisi mieleni vain huutaa ja raivota. Ne taas tuli potkimaan mua. Huusivat mun korvaan "Vitun horo, painu sinne mistä tulit!" Siinä minä vain istuin. musta tuntuu että ne vois itte painuu sinne jonnekki. Toivon että kaikki kääntyy viellä toisin päin. Mä olen niin kyllästynyt kaikeen että mä oon miettiny miten mä pääsen pois täältä. Tulin tulokseen se on sulamahottomuus ennen 18-vuotta. Mä en jaksa. En jaksa joka aamu ja ilta kuunella sitä vittuilua ja sitä kun ne mua hakkaa, potkii, haukkuu ja muutenki on tosi ärsyttäviä... Ai niin meinasin jo unohtaa... Menetin tänään ystävän. menetin ystävän sen vuoksi että hän siirtyin kiusaajien puolelle.... Nyt joudun olemaan yksin...ihan yksin... No kirjoitelen taas kun jaksan... Jos jaksan ja jos oon viel tääl sillon.