Hei blogaajat! Minä se taas tääl. En ole jaksanut kirjoittaa... Kerron lyhyesti ja ytimekäästi sillä minä olen liian kyllästynyt kirjoitaakseni romaania...

Tänään aloitin lehtien jakamisen. Ja olen nyt jo ihan PLÄÄH... ihan mälsää... Juttelin tänään myös yhden nettikamuni jussin kanssa ja se et kyllä mä kestän jos ei muuta niin ees sen vuoksi. Totesin "helpommin sanottu,kun tehty".  Jussi myös kerto että joku oli lyöny sitä koulussa turpaan. Silloin mä suutuin, suutuin niin että... mun silmänikin muutui punaseksi...Aivoissa alkoi kiehua ja nyrkit heilua... No ei nyt sentään... Olitiin me tänään hesas mun äitin kavereil Janinal ja Ekil ja niiden muutamalla huutavalla penskalla :D  Sit oonki sen jälkee mietiskelly että mitä mä tekisin mun elämällä... Noh ei mulla oikeestaa muuta ollu... Öitä vaan kaikille...