Heippa kaikki taas! Ai niin illal olin selvittämässä semmosen kusipään kanssa ja sen mutsin kanssa, että miksi tämä poika työnsi minut lumihankeen pääedellä. Mutta ette arvaa mitä sen pojan mutsi teki siel? 

Se rupes syyttää mua. Se sano että mä olin ollu kännissä ja päläläläää... Se hyökkäili sen pöydän yli... se oli kun joku vanha mummo kiikkutuolissa. Se siis kirjaimelisesti HYÖKKÄSI mun kimppuun että miksi mä syytän sen poikaa jostain mitä se ei oo tehny? mä olin vähän että WTF??? eipä oo tehny?? Siis tää poika se työnsi mut hankeen ja mulla meni polvi 90 asteen kulmaan... Siitä meni sattumalta (onneksi) poliisi ohi samaa aikaa... niin joo eipä oo tehny mitää?? ;D hajosin sille jälkeen päin... joo nyt kykkelehin kepeil siihen asti että polvi paranee... Illemal olin viel koneella... Laulelin ihan fiilareis radion tahtiin... 

Ei mulla ollu muuta...Öitä kaikille!