moro te kaikki lukijat! on täs nyt kaikkee ollu... koulu v**tutaa! että se on per*****ä! Äsh!!!!!! että pistää vihaksi! no oli mul tos synttäritkin välis... ja tota ei ollu mitkää unelma synttärit... ja nooh... emt mitä muuta sitä kertois... koska aina ku kirjotan jotain niin joku valittaa oikeessa elämässä kuinka mä pilkkaan jotain ja kuinka koulun maine on vaakalaudalla kun mä puhun tämmössii ja pölpöl... Aina sama virsi! Että mä en jaksa! Heti ku 9lk loppuu mä kirjotan suuni 100% puhtaaksi kaikesta paskasta mitä koulu ja kaikki ne kusipäät on tehny siihen asti mun pitää pitää turpani kiinni tai voi tapahtuu kamalia... no joo... ihan sama se on mitä muut musta sanoo... tai siitä mitä kirjotan... jos joku ei pidä musta, niin pysy kaukana! kuin yksin kertaista! no ei.. ei oo näille ihmisille... pitää ärsyttää ja kiusaa...ehei sekään viel riitä... ETTÄ mä rakastan tota mestaa<3 no en kyl... vihaan enemmän ku mitään muuta! jes! ens viikol onneks ei tarvii mennä kouluu ku vasta perjantaina <3 siihen asti mä vaan juoksen koulujen pääsykokeis :D on mahtava tunne ku ne 3 joihin on halunnukki niin laittaa pääsykoe kutsut <3 sit ens vuonna mun ei tarvii kestää niitä enää IKINÄ! ei enää kauaa ja tää paska loppuu <3 sit muutanki mummolle... semmosen 150 kilsan päähän <3 jees! oispa jo syksy <3