Moro kaikki! 

Nyt mä haluun sanoo, että en mä nyt mitää itsarii oo tekemäs, jos sitä meinaatte...Mut kyl mulla tulee semmossii masenus aaltoi toi kiusaaminen on aika rankkaa välil ja ottaa valtaansa heikkoimmankin... Sillon kaikki tuntuu paskalta ja mikään ei oikeen toimi... Ja nyt että vältytään kaikelta ihmeeliseltä outouksilta... Ni älkääs jaksako keksii mitää päästä!!! Kiitos....

Tänään olin vähän hämmentynyt... Mutta ei sil niin välii oo... Olin niin ilonen, kun kaverini soitti... Lehtien jakoa... Koneel surffailuu... Tänään oli hyvä päivä... :)) toivotaan että tämmöset päivät jatkuu, ni saa olla sit ihan rauhassa... :) ois ihan jees!!! :)) Voi lol oikeesti mulle sanottiin tänää skoles "nice blogi sul" eka mietin et mitä ihmettä, ku sit lopulta tajusin että tää mun blogi on herättäny kysymyksii... Ja se oli mun tarkotuski... Halusin tällä blogilla herätellä vähän ihmisiä, jotka ei oikeen tajuu mitä tekee... Ai niin tänne loppuun haluun viel lisää että kiitos kaikille, oli ihana lukea kommentejanne.... Ei mulla muuta taida ollakaan... Öitä kaikille teille blogaajille :))