Heippa kaikki! 

Aijon kirjottaa lyhyesti mitä kaikkea tapahtui viikonloppuna. Sillä siinä ei ollut mitään konvinkaan erikoista... No lauantaina olin katsomassa jotain näytelmää, se kerto lissuista ja fruideista,,, Joo sen jälkeen oltiin mutsinkaa shoppailemas. läysin uudet uikkarit ja pillit =)) Sunnuntaina Olin kotona. Kävin uimassa kyl ei siit muuta ku kotona dataamas.

Eilen oli maailman paskin päivä... Kaikki tuntu niin tyhjältä ja merkityksettömältä... Olin eilen niin loppu kaikeen,,, Mutta sain käänettyy itteni ajatelemal "kyl mä selviin mun on pakko...Mun on pakko jaksaa". Oli tosii "kivaa" jei oon niin kyllästyny tähän tyhjän jauhamiseen... Oikeesti EI ne kuuntele puhetta... PUHEET POIS JA TOIMINTAA KEHÄÄN!!! Siinä mun mielipide... Kuuntelin Linkin parkin Papercut ja se toi ihan mieleen muistoja... =)