Heippa kaikki jotka jaksatte kuunnella mun masentavaa valitustani..!. Tänään päivällä tai aamulla oikeastaan olin niin masentunut ja koulussakin parikertaa meinasin kyyneleet pirauttaa.... On ollut ihan kamala viikon aloitus. Jotkut asioista joista luulin jo pääseeni yli, niin huomasin painavan mieltäni enemmän, kuin arvasinkaan.... Olen mietiskellyt kaiken näköistä....kuten kuka olen? mitä mä haluun ja haluunko? onko tää elämä se mitä mä jaksan elää?.... Kaiken laisii tämmössii kysymyksii.... Sit mä oon kelannu et mikä joitain ihmisii oikeesti riivaa?? Onks se nyt niin helvetin kovaa sylkee,haukkuu ja muutenkin polkee (kuvainnollisesit)  maahan toiset, semmoset jotka on valmiiksikin jo ihan vitun masentuneita! Toivon oikeesti et joku kaunis päivä mä oon se joka kattoo niit kusipäit alaspäin... Toivon et joku päivä ne piiip saa maistaa omaa lääkettään...!! Mä toivon että joskus mäkin oon kaunis... Mut kaikki mitä mä oikeesti toivon on se et "kaikista ei tarvitse pitää, mutta kaikkien kanssa pitää tulla toimeen"... Mä haluisin et joku kaunis päivä ne tajuis kuin idiootei ne oikeesti on ollu ja on vielki... Mä alan olee ihan loppu, tota lissuiluu ja sitä että joka päivä saan kuulla kuinka kehari mä oon, ja että mä oon mikä se nyt oli... ai niin joo klonkku.... ja et mä oon ruma (ok mä kyl oon et ei sen puoleen) ... Oon taas ihan kilenä... Mua ÄRSYTTÄÄ ja on niin VIHANEN olo et kävin äsken lenkil ft. mun bff (se ainut joka on ollu mun tukena vaikka muut onki kiusannu)... Kävin heittelee kiviä kalliolta alas... Heitin oikeen olantakaa... Se autto ja sit se kun hakkasi risulla puuta... niin että käteenkin tuli haavoja ja verta alko vuotaa... Njääh, pikku juttu! Mut koulu on syvältä, mut onneksi kohta on PERUSKOULU ohi<3 ei ois kyl yhtään enempää jaksanukkaa... Oon tsempannu itteeni hokemalla päässäni "jaksaa! jaksaa! tiukkaa ja tuskaa se tekee mutta nyt et jumalauta luovuta, ku näin pitkälle päässy! loppuun mennä kunnialla, sitten mä oon vapaa, ei enää kiusaajien facei IKINÄÄÄ!!! Sit mä oon vapaa näistä kahleista" Tolleen mä hoen ittelleni että jaksais nää vikatki viikot,,,, No näin pitkä teksti nyt tuli.. Toivon että et nyt ihan kuollu TYLSYYTEE... Jooh ei mul muutaku öitä ja moro kirjotelen taas jossain välis....