Hei kaikki lukijat! Minä se tääl taas... Tänään sain taas muistutuksen miksi kirjotan tätä blogii... Oli se vaa niin "kivaa" ei huhu...Välil mä mietin että mikä meni niis vikaan??? Mut sit kuuntelin yhtä hyvä biisii ja kaikki murheet unohtuu <3 Se biisi kertoo tytöstä jonka vanhemmat, kavarit ei huomannu sitä ja kuinka se tyttö jää auton alle ja sitten on myöhästä sanoo että me välitetään susta ja rakastetaan... Mun mielestä siin biisis on opetus... Se opettaa että sanokaa että mä rakastan sua jos oikeesti toisesta välittää sillä huomenna se voipi ollakin jo myöhästä... Syy miksi mä kirjotin nyt jo näin päiväl oli se että en jaksa olla koneel ja en jaksa ajatella enää illalla mitä tänää tapahtu.... En ees jaksa miettii koko viikoo... JES IT´S FRIDAY!!! FRIDAY!!!! jes onneksi on Viikonloppuu <3<3 Ei ois enempää jaksanukkaa :((( Noo jooo.... Koulu oli niin syvältä kuten aina... Ja jaa.... ÖÖÖ....Emt mitähän muuta mulla oikeen oli?? Hmm no kirjotan illalla jos mulla nyt jotain satumaisen mielenkiinotoista tapahtuu... Joten päivän jatkoja kaikki...