heippa kaikki! Nyt mä oon VAPAA!!! Mä oon vapaa pääsemään pois <3 mikään ei voi mua satuttaa enempää ku noi 9 vuotta... Mut  onneks se on vihdoin ohi! Haluan kiittää ala koulujeni paskasta koulukiusaamiseen puuttumisesta sekä siitä että  ei osata hoitaa kiusaamis tilanteita... Ja nyt sit päästäänkin ylä asteeseen tahdon kiittää heitä siitä etteivät osaa hoitaa koulukiusaamista ja laimeasta suhtautumisesta välitunnin aikana tapahtuvasta henkisestä väkivallasta... Näin lopuksi tahdon erityisesti kiittää itse kiusaajiani siitä että kiusasitte minua 9 vuotta ja saitte mut kerran tai pari miettii et pitäisikö  hyppää sillalta alas... Nyt voin sanoo et HAHA IN YOU'R FACE!! Mä oon täällä jäädäkseni... No en ihan täällä, mä lähen uusille vesille... Muutto ihan vitun kauas täältä<3 ei tarvii kituu tääl<3 VAPAUS täältä tullaan<3<3 hyvät kesän jatkot kaikille <3