heipsu kaiki lukijat.... mä en jaksais enää oikeesti kouluuu viikkoa plääh tylsää... mä oon niin saatanan kyllästyny tätä vitun paskaa mitä tääl ihmiset vesittää... vittu oikeesti... ei perse oikeesti!!! missä kohtuu, missä rajat ja toisten kunnioitus??!!!?? kysyn vaan hyvät ihmiset! ei ainakaa täällä sen voin sanoo!! Mä oon niin vitun kyllästyny koulun paskaa!! oikeesti mä lupaan kertoo teille kaiken jahka mul on päättötodistus kouras... Sen mä teille lupaan, kottokaas kun meijän koulussa on semmonen hauska juttu et "pääsin" rehtorin kans juttusille tästä mun blogista... Ja kuinka mun pitäis tietää et jos jonkun tulevan 7lk vanhemmat lukee tän ja palalalalaalalallaaaaaaa...... oikeesti EI näin koulu! Ei näin!! Sit toinen kysymys on tää et mitähän vittu oikeesti ei perkl oikeesti että pistää vihaksi! jos sanoo opettajalle siitä että koulussa on kiusaamista... ni ok se sanoo et se JUTTELEE sen kyseisen oppilaan kanssa...mut kattokaas koulu se ei oo toiminu 9 VUOTEEN!!!!!! miten te kuvitelette et se nytkää toimis!  musta vähän on tuntunu nyt viimeset 9 vuotta siltä et nykyäänki koulut työntää näit vaa koulusta kouluun.....ajatuksena se et no kyl se selvii.... kohtahan se on jo toisen koulun pään vaivana....siis ok ei ne niin sano... no totta vitus ne ei niin sano... mut vaik niin ei etutajunnas niin ajateltas niin takaraivossa se vaa on... oikeesti aina sama juttu! kunnes sit tulee näit sydäntä pysähdyttäviä kellokoski ja jokela koulu surmii,,, niin kauan ne vesitetää toiseen kouluun kunnes joku oikeesti näyttää et helvettti tää on jo jatkunu kauan! miksi kukaan ei ota tosissaan!! sit on niit martyyrei tai itsamurha tyyppei... siis mä oon keksiny oikeesti syyn miks kouluissa on lähi aikoina ollu koulusurmii... SIIN TEILLE YHTEISKUNTA!!! jos nyt sit vittu ihmiset alkais oikeesti miettiii omaa osuuttaan ja sitä kuinka vois välistä mennä itteensä ja pysähtyy... kysyy itteltä et "hei oonko mä nyt tehnny jotai tyhmää, jotain peruuttamatonta" musta se on hyvin sanottu että "oi paratiisi meillä täällä näin, vaan ei kaikki koe sitä näin... " tai sit "niin makaa kun petaa"... tai "kohtele muita kuin tahtoisit heidän kohtelevan sinua"....... asiasta yheksänteen... sitä mä oon kelannu et miks koulussa on ees ylipäätään kiusaamista... sillä meil ois oikeesti tääl paratiisi jos elettäisiin aina lähekkäin, kaikistahan ei tarvii pitää, mut kaikkii tulee sietää ja niidenkin kanssa täytyy osa elää...Oikeesti ihmiset kelatkaas sitä et jos ei ois koulukiusaamista,,, kuinka oltaisiin vältytty niin paljolta pahalta... siis miettikääpäs ny... koulu surmia... itsemurhia,,, masennusta siinä on kaikki huonon yhteiskunnan merkki... MIKSI AINA TARVITAAN JOKU KUOLEMA, ENNEN KUN TÄÄL ALKAA TAPAHTUMAAN PARANNUSTA!!!!!!!!!

Joo sori tuli taas romaani... Oli pakko päästää vähän tätä vihaa... ku alkaa jo patoo sissäs päin hajoo, nyt ku päätötokari tulossa ja kaikkee  =((( No kiitos et luitte! voimia hyvinkäälle =)