no moro taasen... se on minä... Jooh en oo jaksanu kirjottaa... masentanu sen verta...Annan nopeen priiffauksen... Eli kaikkee p-askaa.... Siis ei huhu! oon sitä mieltä et suomi on vapaa maa, mut ei nyt oikeen siltä tunnu! Siis musta tää on niin ihmisen riistoo oikeesti... ei piiiiiiip oikeesti! ARG! oon niin vihanen... oon niin vihanen että huhu... Tänään se sit on niin todistettu et koulu on persiistä! Koulussa olo on persiistä! Mä oon pohdiskellu elämän tarkotusta... Mä oon ehdottomasti sitä mieltä et mun elämän tarkotus on piinata ja olla kaikkien pään vaiva... sitä mieltä mä oon...  tai sit mul ei oo mitää erikoista... ou jee!!! oon niin sitä mieltä et JES! Kesäloma lähestyy!!! sit ei tarvii enää IKINÄ kuunella niitä!!! Viel pinnistää loppu vuoden ja sit I´M FREEEEE!!!!  =D  sit mä toivon et sais kesäduunin... Mut ei oo viel oikeen osunu kohalle mitään... Ei kärsimys jos en saa mitään ja sit nyhvötän himas 25/8... Plääh :P no pitää katella... Öitä, päivää, huomenta, yötä tai mitä se sit onkaa.. xDD jooh moro vaan... kirjotelen taas ku on aikaa ja huvittaa... =))