Heipa kaikki!

20.2.2011

Nyt mä sit oon tääl riparil...Kyl mua rupeski ärsyttää niiden yhtien kokoaikanen valitus(jonna,jenna,eveliina ja jenni). Ne vaa kokoajan "tyyny on huonosti, tää huone on likanen jne. palllaaalallaaaaa.... Se on niin rasittavaa... Me joudutaan punnertaa jos me kiroillaan, tänään ainki 7 poikaa on punnertanu 4 kertaa ja HUOM! me saavuttiin tänne vasta klo.17.00...hehheee....No okei tunnustan, kiroilin 2 kertaa...jouduin punnertaa 40... joo mut ei mulla paljon muuta ole... Paitsi että mullapa on OMA huone<3... Joo öitä...

21-26.2011

Moi ei mulla  paljoo oo kirjotettavaa, ku oon ollu kipeenä tässä muutaman päivän... Mutta sen haluun sanoo että isoset on ihan sika kivoi...mun isonen on paras... se toi mulle jaffaa ku olin kuumees <3 On ne muutki ultra kivoi :) Jep ei mulla muuta...Öitä kaikki!