Heippa kaikki!

hyppään nyt tähän päivään...En jaksanut kirjoittaa enempää menneestä. Se oli liian kivuliasta muistaa. Joten tervetuloa lukemaan minun blogiani....

Tänään meillä oli hyökkälässä joku teateri esitys. Se oli ihan ok.  Kun pääsimme koululle. Olin niin valmis hyppäämään katonreunalta. Tänään sain sylkeä "kivasti" naamalle... Kyllä mä sitten sain potkun mahaan ja löynnin naamaan. Että olikin taas "kiva" koulupäivä. niin kiva että onneksi on viikonloppu... En ois kestäny sekuntiikaan... Juu huomenna sitten lehet,treenit ja jotain tosi "kivaa".... Jei (sarkasmia)... Mua ei hymyilytä yhtään...ei vaikka mun on käsketty niin... voisin lukea teille pienen pätkän lempi katkelmaani raamatusta (jobin kirja 17,1:2 ja 6:7) 1.Henkeäni ahdistaa päiväni pimenevät, hauta odottaa. 2.Joka puolella kuulen pilkkaa, pahat puheet vievät silmistäni unen. 6.Minusta on tullut kaikkien pilkkalaulu,ihmiset sylkevät minun silmille. 7.Minun silmäni ovat surusta hämärtyneet, minun ruumiini on kuihtunut, se on pelkkä varjo.

Siinä oli suosikki pätkäni raamatusta...syyt siihen on se että, ne sanat osuvat niin omaan elämääni... Kiitos että kuuntelit....

Hyvää päivän jatkoa kaikkille lukioille...